🌬نگین و نورا🌈

من نگینم😎👉🏻یه آبجی دارم اسمش نورا هست😍👉🏻

یوهوووو😜

1400/8/6 23:45
نویسنده : نگین
178 بازدید
اشتراک گذاری

سیلام سیلام به همگیتون😃
میدونم از پستی که قبلا گذاشتم تا الان نبودم ولی خب......خودتونم میدونید مسافرت بودم🙃😉
________________________________
خب بریم خاطره مسافرتمون به مشهد😜👇🏻
راه افتادیم و رفتیم.........۱۳ ساعت در ماشین بودیم که بلاخره رسیدیم😮‍💨🥴
اینم بگم قبل اینکه راه بیوفتیم هم لب تاپم رسید ولی نبردمش چون هنوز کاراشو نکردم😅
وقتی رسیدیم یه هتل پیدا کردیم و من و دوستم حالمون داشت از هتله بهم میخورد ولی خب....مجبوری بود!(جوری که معدمون اومد تو دهنمون😂)
فرداش رفتیم حرم و یه سلامی هم به آقا امام رضا دادیم🙂🖐🏻🧕🏻
بعدش اومدیم یه هتل دیگه پیدا کردیم که بهتر از قبلیه بود و ناهار خوردیم و اون روزم یجوری گذروندیم و همینطور سومین روزم البته رستوران هارو جا انداختم🤭
چهارمین روز رفتیم حرم و بعدش رفتیم بازار و خرید کردیم من یه ساعت قشنگ خریدم که دیجیتالی بود چرا میگم بود؟برای اینکه توی حرم افتاد روی موزاییک و صفحش ترکید ولی نمیدونم چرا کار میکرد؟!؟!😂🤣(اینگدر براش نارحت شدم که نگو☹️)
بعد باباها فرداش رفتن موج های خروشان از ساعت(۱۱ الی ۵)بعدازظهر خیلی طولش دادن ولی ماهم تنبیهشون کردیم🤣
راستی تا الانی که داریم برمیگردیم کلاس و درس داشتیم و مسافرتمون با اینا گذاشت😂😒
همتونم دعا کردم🙂🖐🏻انشاءالله شماهم آقا امام رضا ضامن آهوها بطلبه😘🤲🏻

پسندها (5)

نظرات (5)


6 آبان 00 23:47
زیارتتون قبول
نگین
پاسخ
ممنوننن🤭

6 آبان 00 23:50
همیشه به خوشی💞
نگین
پاسخ
همچنین😀
HelenHelen
7 آبان 00 0:11
زیارت قبول نگین جونم💗
لب تاپت هم مبارک🥰😘
نگین
پاسخ
مرسی عزیزمممم😘😍

7 آبان 00 9:13
چه عجب بالاخره اومدی😐💔
بخاطر نبودنت خیلیییییی شاکی ام😶
عه زیارت قبول کیوتم😍👑
همیشه بخوشیییی☻💙
لب تاپت هم مبارککککککک😅💖
نگین
پاسخ
آره اومدم بلاخره دیگه😅
مرسی انشاءالله قسمت تو شه😚
قربونت بشم☺
میسیییییی😘
نرگسنرگس
7 آبان 00 12:46
زیارت قبول.
نگین
پاسخ
ممنون😄