🌬نگین و نورا🌈

من نگینم😎👉🏻یه آبجی دارم اسمش نورا هست😍👉🏻

سیلام😁

1400/7/29 22:23
نویسنده : نگین
198 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم چندوقته نبودم ولی خب‌.......😅

خب اومدم یه خبر پستی بدم و خاطره امروزم و دیروزم رو بگم.......

دیروز:بابام اومد با یه لب تاپ(آخه لازم دارم)آورده بود نشون بده که گفتم اصلا چون بلد نبودمش🥲حالا یکی دیگه سفارش داده که هفته دیگه میاد و عکسشو میزارم بعدا که اومد😇

امروز:ما ساعت ۶ رفتیم خونه مادربابام که مهمان داشتن تا ۷ و بعد اون انقدر با دخترعموهام بازی کردیم و حرف زدیم که نگو و نپرس😅

و حالا خبرم😏قراره یکشنبه بریم مشهد با یکی از دوستام که همیشه با اون میریم مسافرت(النا و پرنیان)

پسندها (7)

نظرات (6)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
29 مهر 00 22:32
به سلامتی
نگین
پاسخ
توی ایم مطلبم یه چیزیم اضافه کردم ببین و باز نظر بده😁
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 0:03
همیشه به خوشی نگین جون
نگین
پاسخ
قربونت بشم زهراجونم😄
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مهر 00 0:53
نگین
پاسخ
😘

30 مهر 00 9:54
یاااااااا جیغغغغ ببین کیی پست گذاشتهههههه😍😍❤
نگیییینننن خوووشگلممممم
چقد دلم برات تنگیده بود😐💔
هعی.....
جدیدا فقط منم هیچکسم پست نمیزاره🙂💖
خوشحال شدم پست گذاشتی کیوتمممممممم😍😇
عه به سلامتی^^
خوش باشی لاوی جونم🙃💜
نگین
پاسخ
جیغغغغغغغ و هوراااااااا ساناجونم توی مستم نظر داده ببینم کجا بودی خوشگل من خیلی دلم برای تنگگگگگگگگگگگگ شده بوداااااا🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳قربونت بشم ساناجونم😍😍😍😍😍
نرگسنرگس
30 مهر 00 13:01
با افتخار دنبال شدید ، لطفا ما رو هم دنبال کنید.
نگین
پاسخ
حتما

3 آبان 00 11:04
سلام
دنبال شدید . لطفاً من رو هم دنبال کنید.
نگین
پاسخ
حتماا