🌬نگین و نورا🌈

من نگینم😎👉🏻یه آبجی دارم اسمش نورا هست😍👉🏻

مدرسه ما داریم میایم😫

1400/7/1 21:01
نویسنده : نگین
82 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه. 

میبینم که همگی ناراحتن😁

من چی بگم که کلاس هفتمم🤨! ۱۴ تا کتاب دارم😥😱

البته اینم میدونم که هرکسی پایه اش براش سخته و مهمه، ولی خب به هر حال چیکار کنیم دیگه😔

راستی اینم بگم که من توی مدرسه ی پویا میخونم و متوسطه ی اول هستم😊

خب برم سراغ اصل مطلبم😁😂

من از روز ۲۷ شهریور درحال آماده کردن خودم برای مدرسه هستم: اول با مامانم عصری رفتیم مانتو شلوار مدرسه ی جدیدم را سفارش بدیم دادیم ولی گفتن مقنعه رو ببرید با خودتون🤗

تا دیروز منتظر بودم که حاضر شه خیلی استرس داشتم چون گفته بودن شنبه یعنی ۳ مهر بیاین تا=کتاب هارو بدیم و برنامه ریزی و با معلم هاتون آشنا شید و اینجور چیزا...... و خداروشکر دیروز زنگ زدن گفتن حاضره فردا بیاین. امروز بابام گفت بیا بریم بگیریم بعد برم سرکارم، رفتیم و گرفتیم و حالا منتظرم تا پس فردا که ساعت ۸ برم مدرسم با مامانم🌝

حالا فردا یعنی جمعه هم با بابام میرم خریدهامو میکنم لوازم تحریر هایی که میخوام منطورمه، حتما عکسشونو میزارم همراه با توضیح🤗

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)